sâmbătă, 24 septembrie 2016

Velopower 2016

Acum analizând la rece cursa de ieri de la VeloPower putea sa se termine ptr mine înainte de a începe pentru că la km 17,2 pe un gât de urcare , cineva în față a cazut. In principiu am fost pe fază și am evitat ,și m-am oprit înainte de încâlceala de pe sosea. Mi-am scos bicla de acolo am sprintat puțin și am prins restul plutonului care nu a fost prins în busculađă. Insă surpriza abia acum a venit adică maneta schimbatorului nu prea mai schimba pinioanele. Schimbatorul spate , m-am uitat era putin stramb , dar nu de aia nu schimba. Am ramas blocat pe cateva pinioane pe mijlocul casetei ,am strans din dinți și am rulat așa până la finiș. Acolo am constat că ,cablul era rupt la intrarea in maneta , se mai ținea in câteva lițe și cât de mare a fost norocul meu că nu sa rupt de tot .In mod sigur în busculadă cineva ma sabotat lovind cu roata din fată în schimbator și de aici distracția. Norocul uneori poate îmbrăca diferite forme. Bine puteam sa fiu mai în față sau mult mai în spate. Dar tot despre noroc ar fi fost vorba. Cu un timp similar cu cel de anul trecut ,parcă tras la indigo 2h.09 m-am considerat mai mult decât norocos în asemenea condiții .
M-ai în glumă deloc serios deja mă intreb dacă nu știe cineva un mecanic bun care să-mi schimbe și mie cateva cabluri și cămasi la cursieră...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu