joi, 8 decembrie 2016

Năvodari offroad

Păi bine bre. Am stat astă iarnă și am clocit trasee  memorabile și acu e  cald și nu am timp se ele. Plua mea , dacă tot e să  facem Măcin duminică ce ar fi să  o comitem. Adică încă vo 8pzeci de km mai mult. Împărtășit idee cu Florin și  suntem 2. Acu  ma folosesc de ziua me să ii pun pe toți la masă să nu zică vo unu că nu l-am invitat și să  se supere. Ca așa sunt oamenii ca plua. Daca da dece da dacă nu dece nu. Așa așezați la masă am lansat invitația oficial și așa a aflat și nevasta mea iubită ce planuri am. Bă esti nebun. Pe caldura asta? Vrei să ți se facă rau? Am  promis. Trebuie. Acu până in seara plecării eram 2. Aveam și emoții ca odinioară la 17 ani când ma tiram prima dată cu bicla  de acasă  . Acu urma o zi  caniculară. Și 180 de km de drumuri haiducesti. Intr-un final se alătură și  Dan. 3. E bine. E musai să fie o mașină acolo să ne aducă înapoi. Rezolvată si problema asta. Să înceapă distracția. ...  Distracția începe cu ploaie. Cât  să ne agite putin. La ora 6 la bac nu mai ploua. Era doar o amenințare pe cer. Dar poate nu.Perpectiva caniculei ma face sa savurez fiecare minut de răcoare al dimineții. Play la garmin și cale de 50 de km cam știm drumurile. Măcin  , creasta Macinului .Inca e răcoare dar e umezeală. .  Mare umezeală.  Dar măcar sunt 17 grade. O sticlă cu apă de la Măcin XC , e un cadou fain. Și e sigilată..Deci nu a stuchit nimeni în ea. Odată intrați pe partea sudică a crestei , începe boschetăreala. Orientarea mai grea , iarba e mare , uscată, plină  de pânze de păianjen.  Și cu păianjenii  aferenți.  De-a dreptul gretosi când îi simți  cum te pipăie. Da supraviețuim,  chiar dacă nu toți sunt prieteni cu păianjenii.  Apoi cu tot garmin si trakurile noastre am comis-o. Ne-am trezit într-o  pădure. Și decât înapoi, mai bine la vale. De coarne.Inceputul mereu se vrea fecund... O abatere pe traseu   insa  la final  facem noi cumva sa revenim in grafic.Mircea Vodă  si Praporgescu  trec  super rapid ,insă urcarea  sau urcarile  pâna la Cârlejari  ne cam cracaneaza .Facem un pitstop de rehidratare si racorire de motor. Apoi traverseul pana la Topolog .Vechi traseu de taina facut demult cu BigMig. Padurile raman in spate  iar  pe  dealurile  agricole  ne cam spulbera vântul.Azi  cam  bate,și nu bate bine.Dar poate că  vântul ăsta  a fost norocul nostru sa nu ne gripam de cald.Urcam la bila  de pe deal .Pare ea  o nava cosmica  , dar nu prea suntem siguri că asta este. Coborarea   ne duce in cateva sate  unde ar fi cazul să ne facem plinul. Gasim  ceva deschis la Cerbul. Dai  omului o mana ca ti-o ia toata. Asa ca pe langa pateu si ce ștuțul meu am mai cumparat noi  am primit si o portie de dovlecei prajiți cu  ceva usturoi .Am zgâriat ca milogul la usa femeii care  ne-a omenit pân la urmă  O nebunie ...





Aici singurele poze care le am  eu ,si sunt fix de la chiolhanul de la cerbul. Apoi  a inceput drumul..
Nebunia  noastra pe 6 roți  continua doar că oboseala vântul  canicula  ne lovesc din toate directiile. Incercam sa ne racorim prin toate cârciumile  de pe traseu , avem fețele alea  de fugiți de acasa pline de praf  și transpiratie . Am speriat toate vanzatoare virgine din podișul casimcei.Norocul meu e ca  de pe la cheia parca incepeam sa recunosc locurile pe unde m-am dat cu 1 an in urma .Dar   eram asa departe ...  aproape ca  nu puteam sa procesez . Trecem  pe sub  viaductul de la calea ferata constanta tulcea , trecem prin gura dobrogei  pustie  ca dupa  uragan,  gps-ul  isi termina si el bateria si in curand o sa se inchida .Frateee ce zi lungă.Abia pe la piatra  gasim sa ne luam si noi o apa si o cola ,si vo 2 3 tărani care sa ne ia la misto parcă .Mai bine ne lua melu la scuturat ca noi nu prea  mai stiam ce si cum . A urmat apoi trecerea de la piatra la combinatul petrochimic .Apoi  fix  aici  se pare ca l-am pierdut pe Dan care sa oprit sa moara linistit  intr-o statie de autobuz  .Noroc ca ne-am prins la timp si l-am intors din  veșnicie. Baia in mare   , de la epuizare a fost mai mult un mic botez pe frunte  apoi mâncareee . Nebunia  asta as repeta-o dar sa nu mai fie așa caniculă ,să nu mai fie asa vant de față și poate din spate... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu